~Titti~ Lunch

2kommentarer

Möte hela förmiddagen, så nu blev det en något sen lunch (känns som om jag säger det ofta?)... I vart fall så blir det inte riktigt någon lunchrast idag heller, för nu ska jag snart på nytt möte och jag lär kopiera upp lite papper till det innan jag ger mig iväg.

Igår kväll hängde jag ju med och delade ut "förvalsfoldern" till hushållen. Kanske fick du en? Jag tycker det är roligt att följa med Leif och få se vad han gör, och få större förståelse kring allt engagemang runtomkring - det är intressant! Just igår hade jag ju dessutom möjlighet att få massa steg, och det passar mig utmärkt såhär i "stegtävlings-tider"!! ;)

Önskar Dig en bra dag med mycket sol!
~Titti

2 kommentarer

Anne-Lie

27 Apr 2010 20:35

Slarva inte med lunchen hörru;-)) Erkänner att jag sitter här med rodnad hud i urringningen sicken härlig dag!

~Titti~

28 Apr 2010 12:53

Idag slarvade jag iaf inte - köttfärslimpa stod på menyn! Det är inte ofta man äter det minsann... Gott var det! ;)

Kommentera

Publiceras ej