~Titti~ Kort resumé

2kommentarer

Ja då försöker vi få till en kort resumé eftersom mobilinläggen inte har funkat...

Sista inlägget var från Leif när vi satt inne på Globen, och "The Last Bounce" precis hade börjat - stämmningen var på topp!!


Dansgruppen Bounce´s  avskedsföreställning

The Last Bounce, Globen 24 april 2010
Det var mäktigt när hela publiken gav Bounce stående ovationer i slutet!!

Ja då är vi inne på söndag, idag, nu då... Eftar att vi hade checkat ut åkte vi till min kompis Hanna och hennes familj. Inom en vecka flyttar de till USA för att arbeta och bo där, jag är glad för deras skull men jag kommer sakna dem väldigt mycket!


Väl hemma fortsatte Leif där han avslutade förra helgen, och nu eldade han upp diverse löv och grenar

Aprilkase
Aprilkase anno 2010


Jag fortsatte min vårlöksjakt - det kommer fler och fler!

Scillor                     Narcisser
Scillorna börjar ta sig!                     Och nu har det även poppat upp flera Narcisser

Det blev en kort resumé... Hoppas att Du också har haft en mysig helg!
~Titti

2 kommentarer

Jennie

25 Apr 2010 21:21

Avundsjuk på både konsert och vårblommor. Kram

Anne-Lie

25 Apr 2010 21:50

Men valborg är ju på fredag! Ser ut som om ni haft en finfin helg i storstaden!

Kommentera

Publiceras ej