~Titti~ Åter hemma

2kommentarer

Oj det blev en sen kväll idag... Efter jobbet hade jag lite ärenden på Elins Esplanad, besökte bl.a. SIBA för 3 gången i ordningen, men denna gång gick jag iaf ut med varor från butiken :) Sen stack jag till berget och körde en  m y c k e t  lugn joggingrunda - såå skönt. Fast det kändes lite konstigt att åter se snö på marken, och det var inte så särskilt varmt där uppe heller, 4 grader när jag begav mig av och 3 grader när jag kom tillbaka. Sen stack jag till gymmet och körde styrka och cyklade lite. Så jag har haft en bra träningsdag och känner mig nöjd :)

Idag är jag glad för att mina föräldrar äääääntligen har kommit hem från deras semester i Italien, de fick åka buss i 36 timmar och sen några timmar till i bil - men nu är de hemma igen! :)

Nu väntar jag på att fästmannen ska komma hem....
~Titti

2 kommentarer

Anne-Lie

20 Apr 2010 06:28

Så bra att du känner dig bättre och kommer igång med träningen - eller kommer igång du har väl alltid hållit på!

~Titti~

20 Apr 2010 21:40

Jaa det är skönt De gånger jag kommer ned i träningssvacka beror alltid på jobbet - så det gäller att försöka hålla det på en rimlig nivå - då funkar träningen! :)

Kommentera

Publiceras ej