-Leif- Testad på årsredovisningen

0kommentarer

Varje onsdag efter kommunstyrelsens arbetsutskott håller jag tillsammans med mina två kommunalrådskollegor presskonferens. Idag hade Skaraborgs Allehanda bett att få en stund med oss själva efter. Det blev ett kunskapstest om senaste årsredovisningen. Vi svarade ganska lika, måste erkänna att en del rätt fick jag med lite tur:) Skall bli kul att se hur detta kommer speglas i en tidningsartikel. 
I kväll har Centerpartiets kommunfullmäktigegrupp haft extra möte och diskuterat budget 2011-2013. Tack och lov att Centerpartiet och Alliansen snabbt tog till åtgärder när konjunkturen vek och dessutom sparat av regeringens extra pengar till 2011. Nu kan Skövde satsa igen när andra kommuner tvingas att fortsätta spara, klok och ansvarsfull politik:)
Skulle mött Skövdeskolornas kocklag vid tåget men tåget var kraftigt försenat så mitt grattis direkt till dom får komma senare.
Skönt att vara hemma  (första kvällen denna veckan) före midnatt, på min och Tittis ettårsdag!!
/Leif  

Kommentera

Publiceras ej