~Titti~ Ja jag gillar ljus...

2kommentarer

Snöig kväll på Eder Alla!

Jag kan inte säga att jag fick en ny rygg hos naprapaten imorse, men väl en bättre begagnad! ;) Lite extra träning och återbesök ska nog göra susen tror jag! Men just nu är ordinationen promenader... As if?! Jag går INTE ut mer än nödvändigt i det här vädret inte!!

Så jag njuter av utomhusbelysningen från värmen inomhus ja! :)

Ja ni har förstått att jag gillar ljus va? Älskar är nog rätt ord förresten! Jag har ljus i massor och ändå köper jag på mig konstant hela tiden :P

Till bröllopet köpte vi massor av blockljus - och varje ljus har 120 brinntimmar....



... och så köpte vi ljus i olika färger och massoooor av värmeljus....


För några veckor sedan hade jag nöjet att få komma på "ljusparty"
och då köpte jag ju några doftljus....

Doftljus
Doftar gott med äppel & kanel nu till jul minsann!


Och för några veckor sedan var vi på Julmässa  på Hällekis Säteri och då var jag ju såklart "tvugen" att köpa lite ljus till julen...

Handkramade snöbollsljus

Vackra snöbollsljus (handkramade) och så klart ett datumljus nu när vi snart går in i december!

Datumljus


Och jag menar, jag kan ju inte gärna hjälpa om det sedan var julmarknad

Ljus med kaneldoft 

och Leif jättegärna vill köpa ett ljus med kaneldoft till mig?

Och sen behövde jag ju köpa två av dessa ljus - för att matcha dem här hemma - eller hur?




Så nog har vi ljus så vi klarar oss alltid - men så används de också :)
~Titti

2 kommentarer

anne-lie

23 Nov 2010 21:49

Du fixar lätt ett och annat strömavbrott med alla de ljusen!

anne-lie

23 Nov 2010 21:49

Du fixar lätt ett och annat strömavbrott med alla de ljusen!

Kommentera

Publiceras ej