~Titti~ Intensiv start på veckan!

0kommentarer

Morgonen började tidigt för att jag skulle hinna med allt nödvändigt innan jag behövde åka. Lyckligtvis uppförde sig barnen exemplariskt! Så när barnvakterna kom halv sju hade båda barnen ätit :)

Strax innan kl. 08 var jag på sjukhuset för ett mindre kirurgiskt ingrepp som gick bra och relativt snabbt.

 

Väl hemma hade bebisarna precis börjat "knorra" så smått så det var bra tajming för att ge de små mat.

Och mycket mer än så hann jag inte förrän det var dags att ge oss in till stan igen, denna gång med barnen eftersom det stod BVC-besök på schemat.

 

Längderna och vikterna ökar vid varje besök och de följer utvecklingen precis som de ska :) Denna gång var det en större undersökning så en läkare gjorde extra kontroller. Allt bra!

På eftermiddagen la jag mig i sängen tillsammans med barnen och kunde faktiskt sova en stund vilket definitivt inte hör till vanligheterna (iaf inte på eftermiddagen) - välbehövligt och mysigt :)

Stärkt av extra sömn gav vi oss ut på en kvällspromenad tillsammans med "back-up:en".

 

Otroligt skön kväll och jag ser verkligen fram emot många fler promenader i höstväder, fast ikväll var det mer som brittsommar - lovely! :)

~Titti

Kommentera

Publiceras ej