~Titti~ En måndag på stan

1kommentarer

Har jag talat om att jag inte gillar att passa tider numera? Att få tvillingarna (och mig!) klara till en viss är näst intill omöjligt? Det kräver oerhört god tidsplanering
 
Imorse skulle vi vara på babymassage kl. 10:30, min plan var att ställa mig på Gratisparkeringen och ta vagnen till vårdcentralen och på så vis få en liten promenad genom stan. Tror ni jag hann med det? Nejdå. Jag var glad att det fanns ledig P-plats precis utanför VåC annars hade vi aldrig varit där i tid!
 
Babymassagen gick bra, jag berättar mer om den en annan dag, vi kommer gå på den flera gånger 😊
 
Efter massagen körde jag iaf och parkerade på Gratis och tog stuvade om till vagnen. Vi hade lite lösa planer på att vi skulle äta lunch ihop jag och Leif men det blev inte tillräckligt med tid till det tyvärr. Istället köpte jag en lunch to go och åt den lite snabbt i kyrkparken. Väldigt mysigt faktiskt i det fina höstvädret! Leif kom förbi dom hastigast så vi fick se varandra lite iaf! 😊
 
Lägg märke till nya snygga skötväskan! Köpte den av en annan tvillingmamma. Den är dubbelt så stor som en vanlig Skötväska och det är bra för det behövs minst dubbelt så mycket! 😉)
 
 
Klockan ett var vi bokade till vanligt bvc-besök. Det körde ihop dig lite då båda barnen blev vrålhungriga när vi satt i väntrummet (inte det stora utan det lilla till bvc). Jag försökte dubbelamma men det var lite struligt utan kuddar och i annan soffa. Så jag ammade typ hela besöket - först den ena bebisen, sen den andra. Det gick bra det också :)
 
 
 
Bvc-besöket gick bra vad det gäller längd o vikt m m. Men för att lindra ena bebisens kolik kommer jag nu ändra min kosthållning ganska mycket. Jag berättar om det imorgon!
 
Efter bvc bjöd Leif på fika i stadshuset...
 
 
 
...och sedan gick jag en sväng på stan. Det är nu hög tid att göra dopinbjudningar och skicka iväg. Men jag har ännu inte bestämt hur de ska se ut och vilket material jag ska använda...
 
 
 
Så veckan inleddes med en heldag på stan i härligt höstväder - en bra start 😊
 
~Titti

1 kommentarer

Jennie

30 Sep 2014 08:06

Låter som en riktigt härlig dag! Kram

Svar: Jaa , jag älskar hösten! Kram, Titti
~Titti & Leif -

Kommentera

Publiceras ej