~Titti~ Tölt på Grevagården

0kommentarer

Imorse åkte vi till Grevagården för att titta på ridtävling och heja på en fin tjej och hennes islandshäst. Jag går vanligtvis upp runt kl. 04-05 på morgnarna, ammar båda barnen därefter pumpar jag och sedan äter jag en tallrik gröt. Det tar 1,5-2 timmar. Om båda barnen sover brukar jag lägga mig och somna om. Men om jag ska ta mig någonstans på morgonen/tidig förmiddag är det oftast ingen idé att somna om. Så imorse steg jag upp strax innan halv fem ammade barnen, pumpade, åt frukost, packade väskan, ammade barnen (igen) och gjorde dem klara för avfärd.
 
Vi var på plats kl. 09 😊
 
 
Jag hade klätt mig varmt men frös ända in i märgen ändå. Varför är det alltid så råkallt i ridhus??
 
 
Tösen ville inte sova men var till en början vid gott humör och nöjd med att få sitta uppe...
 
 
...men blev sedan överväldigande trött, men somnade till slut i pappas famn. 
 
 
Gossen sov gott i vagnen 😊
 
 
Det var länge sedan jag var på ridtävling och första gången med islandshästar. Roligt att se duktiga ryttare (en tjej i synnerhet) och fina hästar som bl.a. visade sin berömda tölt!
 
~Titti

Kommentera

Publiceras ej