~Titti~ Oväntad vändning!

0kommentarer

Gossens utveckling går i rasande fart! Idag har han vänt sig om - flera gånger om! Jag hade precis lagt honom på rygg i babygymmet i köket, sedan gick jag för att hämta Tösen i rummet bredvid och när vi kom in i köket igen låg Gossen på mage! Oj vad glad jag blev och vad förvånad han såg ut! Jag vände tillbaka honom till rygg och gick för att byta blöja på Tösen och då vände han sig igen! Nu under kvällen har han vänt sig flera gånger om: från rygg till mage och från mage till rygg. Vad häftigt det är att se hur han utvecklas!

Idag hade jag bjudit in för tvillingträff men ena familjen uteblev då ena tjejen hade feber. Men två tredjedelar var på plats:
 
 
(Tösen och Gossen längst till vänster)
 
 
Alltid lika roligt att träffas och denna gång började de så smått ta notis om varandra 😊
 
Leif har åkt till Norrland på försvarskonferens och jag och barnen  har fått besök av min mamma. Nu väntar några dagar med mormorsmys 💞
 
~Titti 

Kommentera

Publiceras ej