~Titti~ På ön!

0kommentarer

Så är vi på plats på ön! Leif hade bokat en hytt till oss på båten, så jag fick välbehövlig vila efter bilfärden till Oskarshamn. Det första vi gjorde när vi kom i land var att köra till lasarettet, så nu vet vi att vi hittar till förlossningen om det blir nödvändigt!

 

 

Det är en så himla märklig känsla att det i baksätet står två små bilbarnstolar "utifall"... Tänk om vi åker hem med två bebisar i baksätet??!

 

 

Vi hann inte så mycket mer än lasta av våra väskor innan vi begav oss innanför murarna. Det märktes dock att det var söndag och att det inte kommit så mycket folk än, jag tror det kommer märkas skillnad idag?

Vädret då? Ja de flesta skulle nog svara "sådär", jag tycker det är toppen att slippa värmen! Men jag är nog ganska ensam om den uppfattningen... ;)

 

 

Måndag 30/6 - 35 dagar kvar till BF :)

 

 

Leif gav sig iväg tidig, jag har inga större planer för dagen men kommer nog möta upp honom ikväll :)

~Titti

Kommentera

Publiceras ej