~Titti~ Magbilder vecka 31

1kommentarer

På begäran kommer här fler magbilder, håll till godo :)

v.15                         v.16
          

v.20                          v.21
          

v.25                        v.26
          

v.30                         v.31
          

Kommentarer jag får är antingen ”Jag tycker inte att du är så stor? För att vänta två menar jag.” eller ”Oj vad stor du är!”. Något mellanting verkar inte finnas? Fast jag undrar ändå om de som säger att jag inte är så stor inser att det ändå är två månader kvar innan beräknad födelse?!

~Titti

gravid, gravid med tvillingar, gravid med tvillingar vecka 15, gravid med tvillingar vecka 16, gravid med tvillingar vecka 20, gravid med tvillingar vecka 21, gravid med tvillingar vecka 25, gravid med tvillingar vecka 26, gravid med tvillingar vecka 30, gravid med tvillingar vecka 31, gravidmage, magbilder, tvillinggraviditet, tvillingmage,

1 kommentarer

Malin

04 Jun 2014 15:55

Men så fiiiiin <3

Kommentera

Publiceras ej