~Titti~ Fredag & lördag

0kommentarer

Igår, fredag, åkte jag och Leif till IKEA på kvällen, det blev en kort men väldigt effektiv resa! Väl i Jönköping hade vi en timma på oss innan varuhuset skulle stänga. Eftersom vi visste vilka möbler vi skulle köpa sprang Leif i förväg och jag började min slow,motion walk... Det tar en väldans tid för mig att ta mig fram numera och det är ingen mening att försöka snabba på stegen för då får jag sådana sammandragningar att jag måste stanna tills de slutar vilket göra att det tar ännu längre tid. Så jag går låååångsamt framåt likt en snigel...
 
När jag hade tagit mig till heminredningsavdelningen mötte Leif upp, då hade han hunnit köpa möblerna och lasta in dem i bilen! Han är bra snabb den där karln! ;)
 
 Vi passade på att köpa en ny service, då vi tröttnat på att ha udda tallrikar hela tiden här hemma.
 
 
Sedan köpte vi lite olika förvaringsprylar till bebisarna, nu är vi nästintill helt klara inför deras ankomst :)
 
 
Idag, lördag, har jag mött upp blivande och nyblivna tvillingföräldrar. Vi träffade dem på Tvillingträffen som sjukhuset anordnade och nu hade jag och Leif bjudit in till en första träff. Det blev fika på stan (Leif avvek dock för att delta på invigningen av badsjön i Boulognen) och massa tvillingsnack - hur trevlig som helst! Jag hoppas att vi fortsätter hålla kontakten för det är speciellt att få prata med dem som går igenom samma sak som jag själv gör, som har samma funderingar och står inför samma utmaningar. Nu blev den tjejen som fått sina bebisar "facit" för oss och vi bombade henne med frågor!! :)
 
~Titti
Fredag, IKEA, Jönköping, Lördag, förvaring, gravid, gravid med tvillingar, heminredning, service, tvillingföräldrar, tvillinggraviditet, tvillingträff,

Kommentera

Publiceras ej