~Titti~ Lyckobubbla

1kommentarer

Det är skönt att vars hemma efter att ha varit inskriven på sjukhuset i två och en halv veckor. Jag har inte haft telefonen på, eller varit uppkopplad på nätet sedan dagarna innan förlossningen så jag ligger lite efter i uppdatering här på bloggen såväl som i livet i stort :) Tillbaka "online" är jag överväldigad av alla grattishälsningar via Facebook, Instagram, sms/mms, blommogram, brev på posten med mera - TACK de värmer våra hjärtan och kommer på olika sätt sparas och visas/berättas för barnen!

Förlossning på över 40 timmar som slutade med akut kjejsarsnitt var inte vad vi hade räknat med och det kommer ta ett tag för oss alla att återhämta oss.

Men lyckan är stor över att vi äntligen har våra fina guldklimpar - tösen & gossebarnet - de vackraste barnen i världen <3 <3 Jag är såå kääär!!!

Det är så häftigt att se den behållning bebisarna redan har av varandra, hur de hela tiden söker efter den andre och finner tryggheten när de är nära. Jag kan inte se mig mätt på dem! Att titta på dem, fyllas av all den kärlek som finns bara av att se på dem är underbart! Vi är så lyckliga i denna bubblan och jag vill aldrig lämna den <3 <3

Jag ska samla mina tankar och om någon vecka eller så när jag får tid komma tillbaka i bloggandet, men nu är det full rulle 24/7 precis som det ska vara och prioriteringen är självklar :) Däremot ska jag försöka att uppdatera med bilder lite oftare så ögongodis kan ni få om ni tittar in på bloggen!

Avslutningsvis bjuder jag på en bild från igår morse: tösen låter sin bror smaka på hennes tumme! <3

 

 

~Titti

1 kommentarer

tanniz

29 Jul 2014 08:05

Åh detta måste nog vara den sötaste bilden någonsin. Förstår att du inte kan sluta titta på dem. De är ju så söta. Gratis igen :)

Svar: Eller hur?! <3
~Titti & Leif -

Kommentera

Publiceras ej