~Titti~ Gungsittning!

2kommentarer

Idag har lillebror invigt den stora babysittern. Vi har två stycken, den andra är av enklare modell. Den här kan gunga i sju olika hastigheter, sitsen kan vibrera i två lägen...

 

...och man kan komplettera det hela med olika ljud: vad sägs om vågskvalp, djungelläten, fågelsång eller vaggvisa?

 

Lilleman verkade trivas men än så länge är det bara väldigt korta stunder de kan sitta i en babysitter - om jag är riktigt snabb hinner jag nästan dricka en kopp kaffe! Men bara nästan...

~Titti

2 kommentarer

Malin

11 Aug 2014 20:46

Han är bara för söööt!! 😍

Svar: Eller hur?! <3
~Titti & Leif -

Tilda

12 Aug 2014 04:44

Hej Titti!
Grattis till tvillingarna! Det ska bli spännande att följa er och ännu mer intressant känns det i dag eftersom jag just fått reda på att jag också väntar tvillingar!! Känns spännande, skrämmande, roligt och läskigt!!! Tankarna snurrar!! Sköt om er! Kram Tilda från din gympagrupp i Moheda :)

Svar: Men vad roligt att höra - grattis!! Det ÄR speciellt med tvillingar och alldeles underbart <3 Jag kan redan nu rekommendera dig att kolla upp (och bli medlem? Det är vi) i Svenska Tvillingklubben! Hör av dig om du vill ta mer tips :) Kramar!! ~Titti
~Titti & Leif -

Kommentera

Publiceras ej