~Titti & Leif - Månadens blogg!

3kommentarer

Vi har blivit utsedda till Månadens blogg!
 
 
För ett tag sedan blev vi kontaktade av Skövde Nyheter
där de berättade att vi blivit Månadens SNblogg
 
Inför intervjun fick vi välja plats och naturligtvis valde vi att ses uppe på Berget! Vi tog några bilder med den fantastiska utsikten som bakgrund och själva intervju hölls inne i S:t Lukas kyrka (det regnade lite lätt).
 
Och idag var det med i papperstidningen:
 
 
Det är roligt att ha fått ett så hedersvärt pris och det är roligt att så många följer oss.
 
Vi startade bloggen april 2009 och då skrev vi följande om vår blogg:
 

"Vår tanke är att denna blogg ska spegla vårt liv, hur arbete,
privatliv och offentlighet påverkar oss.

-Leif- Möten och massor av beslut hör till min vardag, bloggen möjliggör att visa hur besluten växer fram. Relativt lite av detta speglas i medias bevakning av kommunpolitiken. På vår blogg hoppas jag kunna visa mer av den politiska vardagen i Skövde. Men livet är inte bara politik. Jag är också pappa till en underbar tonåring och gift med härliga Titti. Det är i mina nära och kära och mina närmaste vänner som jag hämtar kraften till det politiska arbetet. Att döpa vår blogg till "Kärlek och Politik" blir därför mitt sätt att visa en annan sida av mig (Centerpartiets kommunalråd Leif Walterum), en mer privat sida än den som syns i media. Men också min kärlek till politiken och varför jag tror att Centerpartiet har den bästa politiken för framtiden.

~Titti~ Om Du följer vår blogg kommer Du att få se mina blogginlägg som en form av dagboksblogg, Du får ta del av vårt liv! :)"

En varm hälsning till alla våra bloggläsare! :) 

 

~Titti & Leif

Kärlek och Politik, Leif & Titti, Leif Walterum, Leif och Titti Walterum, SNbloggen, Skövde, Leif Walterum, Titti Walterum, Walterum, skövde nyheter,

3 kommentarer

Marie.ekman

25 Sep 2013 21:31

Grattis till den fina utnärkelsen!

Svar: Tack så mycket Marie :)
~Titti & Leif -

Malin

25 Sep 2013 21:37

Åh kul! Grattis!!

Svar: Eller hur? :)
~Titti & Leif -

Anonym

25 Sep 2013 22:46

Grattis!!

Svar: Tackar!
~Titti & Leif -

Kommentera

Publiceras ej