~Titti~ Riding the Bull!

0kommentarer

I tisdags kväll var det tävling med superaggade Ladies på Laserdome i Skultorp
 
 
Jag var en av dem som anordnat en femkamp, som bestod i:
 
1. Sumobrottning
"Iklädda varsin heltäckande sumobrottardräkt får du och din utmanare den pondus ni alltid drömt om.
På klassiskt sumomanér ska ni brotta ner er motståndare och sedan göra ett "magplask" på honom för att avsluta matchen"
 
2. Vindsurfing
"Stå så länge du kan på brädan mitt i The perfect wave!"
 
3. Gladiator Towers
"Du och din motståndare kliver upp på varsin pelare och utrustas med skyddshjälmar och varsin vadderad, tops-liknande jätteklubba. Allt du behöver göra nu är att slå ner din fiende från sin pelare – utan att själv ramla ned"
 
4. Bungee Running
"Fastspänd runt midjan med ett bungee rep skall du försöka hämta 3st kardborre-kuddar som är utplaserade på banan, och sedan känna av med vilken kraft du åker tillbaks för att fästa dem i boet"
 
5. Mad Cow:
"Sitt upp på den mekaniska kon och försök hålla dig kvar i sadeln medan takten stiger och
skakningarna ökar. Den här kon vill inget hellre än att kasta dig tvärs över rummet. Inkl. träsmaksgaranti!"
 
 
 
De bilder jag har av mig själv in action är mobilbilder,
som är tagna i lokal med typ "uv-ljus", därav sisådär-bildkvalité...
 
Surfare lär jag aldrig bli...
 
          
 
Att rida tjuren/The Mad Cow är något jag velat göra länge, det står till och med på min Bucket List! Inte bra för ryggen, nu några dagar senare är jag fortfarande lite mörbultad och med blåmärken på lite olika ställen. Men en dröm är uppfylld och det var hur kul som helst!!
 
                   
 
Vet inte hur jag vred armen när jag kämpade allt jag hade för att sitta kvar, men såhär i efterhand ser det inte ut som en bra vinkel...?!
 
 
Får du tillfälle to Ride the Bull - gört´!!
 
 
~Titti
5-kamp, Bucket List, Bungee Running, Gladiator Towers, Ladies, Ladies Circle, Laserdome, Mad Cow, Mekanisk tjur, Riding the Bull, Skultorp, Skövde, Sumobrottning, Titti Walterum, Tjurridning, Vindsurfing,

Kommentera

Publiceras ej