~Titti~ Paddan

2kommentarer

På lördag förmiddag åkte vi på tur med Paddan, tror jag var typ 12 år sist jag gjorde det? :)
 
 
Vi fick se många sevärdigheter!
 
 
Vi åkte under många broar...
 
 
Rn bro var så pass låg så att vi fick gå ned på golvet och kura ihop oss
(Guiden kallade den ena för "osthyveln")
 
 
Efter ett tag åkte vi ut till havs!
 
 
Feskekyrka!!
 
 
 
Vid färdens slut... Vi fick höra många instressanta historier och roliga anekdoter av vår kunniga guide. Paddan rekommenderas :)
 
 
Båtens yngsta skeppare - so far... :)
~Titti
Feskekyrka, Göteborg, Paddan, broar, osthyveln, sevärdigheter, skeppare,

2 kommentarer

Anna Fredriksson

19 May 2013 13:52

Fattar jag det rätt om du är föräldraledig med Fred just nu? Vad jobbar du med normalt?

Svar: Hej Anna! Nej Fred är min vänninas barn, vi spenderade helgen ihop under Krist Himmelsfärd och eftersom Fred bara är 2,5 månader fick han följa med :)
~Titti & Leif -

Anna Fredriksson

20 May 2013 08:45

Ja, jag såg ju honom på middan först och tänkte det, men sen dök han upp igen sötisen:).
Du glömde min andra fråga: vad jobbar du med?
Ha en skön försommarmåndag!

Svar: Haha ja det förstår jag! Jag jobbar med folkhälsofrågor, ett roligt och omväxlande jobb :) Hoppas att du får mycket sol på näsan i helgen! ~Titti
~Titti & Leif -

Kommentera

Publiceras ej