~Titti~ Kvällsunderhållning

1kommentarer

Jag tror att maj är den mest intensiva månaden på hela året för de flesta så även för oss. Enligt mig har Leif aldrig (med undantag för ett par veckor på sommaren) det alltid intensivt, men nu höjs det ytterligare några nivåer. Med andra ord ser jag inte till honom så mycket såhär års, sedan har jag ju själv ett ganska fulltecknat schema så vi går om varandra en del ;)
 
Men det jag ville komma till var att i avsaknad av Leif så har jag sett en hel del film de senaste kvällarna. Men jag har inte haft någon vidare tur... Någon som kan tipsa om bra filmer?
 
Senast såg jag The five-year engagement. Den handlade om ett par "som gjorda för varandra" som förlovar sig men aldrig får till det med bröllopet då verkligheten kommer ikapp och livet flyter på. Ja, ja jag ska inte berätta för mycket... Jag gillade skådisarna men handlingen var för tunn och långdragen
 
 
Mitt betyg: TT
 
 
Därefter körde jag på ett säkert kort: filmatisering av Danielle Steel´s bok Kaleidoscope.
Det går inte att misslyckas, mysfilm :)
 
 
Mitt betyg: TTT+
 
Idag fick jag hem några filmer på posten så jag har underhållning några kvällar till :)
~Titti
Danielle Steel, Kaleidoscope, The five-year engagement, betyg, filmrecension,

1 kommentarer

Malin

24 May 2013 14:17

The notebook!!

Svar: Mmm jag har hört talas om den, får se till att också se den då! Tack för tipset :) ~Titti
~Titti & Leif -

Kommentera

Publiceras ej