~Titti~ Boll

0kommentarer

Vet knappt om jag ska våga skriva det här (don´t wanna jinx it...), det har jag gjort förr och då har det också kommit bakslag,  men jag har faktiskt börjat komma igång så smått med träningen och so far fixar ryggen det! Det som gäller är att lägga ribban väldigt lågt, jag är inte i närheten av att kunna träna så som jag gjorde tidigare, men nu kan jag iaf träna!
 
Jag har fått några övningar från sjukgymnasten som jag gör varje dag, alla de kan jag fixa hemma där jag även har det bästa redskapet: min wellnessboll
 
Man kan variera träningen i det oändliga med den stora boll. Dessutom funkar den väldigt bra som stöd i diverse övningar och det är främst så jag använder den nu, Så det är bara att hoppas att detta håller i sig så att jag kan öka på träningen allteftersom :)
 
~Titti

Kommentera

Publiceras ej