~Titti~ Bloggår 2012, andra halvåret

1kommentarer

 
Här kommer fortsättningen, dvs. andra halvåret, på mitt bloggår!
Första halvåret kan du läsa om du klickar här !
 

Juli
I somras löste vi in de två sista presentkorten från vårt bröllop (de som spar de har!)
på Halltorps Gästgiveri, vi bodde i en fantastiskt vacker svit i två plan med jacuzzi på rummet,
avnjöt en femrätters supé första kvällen och en trerätters andra kvällen
– vi åkte därifrån rena, mätta, lyckliga och kära!

 

Augusti
Mitt i sommaren, när vi hade dukat upp med skaldjur i trädgården, fick vi oväntat besök

 

September
I september åkte i till Skåne för att fira en söt 1-åring

 

Oktober
Vi spenderade vår bröllopsdag i Turkiet (veckan innan hade jag fått ryggskott, men
värme, lugn och ro och salta bad gjorde gott!):

 

Och så var vi på bal :)

 

November
I november hade vi höstlovsbesök

 

December
Julhandlade jag bland annat i Göteborg

 

Och av Leif fick jag två övernattningar på Yasuragi Hasseludden i julklapp,
och tre underbart sköna behandlingar!!

 

 På det stora hela har det varit ett bra år, men der har varit ett balanserat "yin & yang"-år,
dvs. både glädje och sorg.

Jag ser fram emot 2013 :)

~Titti

1-årskalas, 2012, Bal, Barnkalas, Göteborg, Halltorps Gästgiveri, Höstlov, Leif Walterum, Leif och Titti Walterum, Titti Walterum, Turkiet, Yasuragi, Yasuragi Hasseludden, augusti, bröllopsdag, december, femrätters supé, jacuzzi, julhandling, juli, julklappsrim, november, oktober, oväntat besök, september, skåne, trerätters, walterum, yasuragi, yasuragi hasseludden,

1 kommentarer

Inkan o Ligan

05 Jan 2013 13:44

Önskar er en riktigt god fortsättning.
Roligt att se ert år.
En liten fråga, vart har voffsingen tagit vägen?
Har försökt leta, men vet inte om jag missat nåt inlägg. Tazz&Kram

Svar: Tack detsamma :)"Lille" Zorro är kvar, han växer och frodas och är med på bloggen med jämna mellanrum, iaf på bilderna :)
Kram Titti
~Titti & Leif -

Kommentera

Publiceras ej