~Titti~ Fitness

0kommentarer

Kom på att jag aldrig la upp bilderna från förra helgen när jag var på Fitnessfestivalen i Göteborg? Så här kommer en liten resumé med bilder :)
 
(Klicka på de små bilderna om du vill se dem större)
 
Det var ju en stor mässa med många olika saker som hände,
man kunde köpa eller prova en massa grejer
 

Jag lyssnade på föreläsningar och tittade på uppvisningar
 
 
De som ville kunde gå på pass
 
 
Det pågick många olika tävlingar, som t.ex. SM i chins och dips
 
(ovan tävlande från Tibro och Skara)
 
Karl Dyall höll i en crossfittävling, med lyft, burpbees och kettlebells (m.fl.)
 
                    
 
Team Stockholm vann
 
 
Den stora grejen för mig var att få titta på Luciapokalen. Det var en riktig upplevelse!!
 
Här en bild på "Seniorkvinnorna"
 
 
Blandade bilder från olika herrklasser:
 
 
              
 
 
         
 
Nedan är bilderna från de tyngsta herrklasserna
 

Jag har länge sagt att jag vill gå och titta på en bodyfitness tävling, nu äntligen blev det av!
Kul att ha sett. Jag är grymt imponerad av idrottsmänniskor som tränar så hårt och dedicerar sitt liv till en idrott, för här snackar vi verkligen att leva, träna och äta för att forma sin kropp så som man kan om man vill - om man verkligen verkligen har en stark vilja!
~Titti

Kommentera

Publiceras ej