~Titti~ 1-årskalas

0kommentarer

Upptäckte att jag inte har publicerat inlägget från barnkalaset förra helgen.
Så det kommer nu istället...
 
Vi åkte till vännerna i söder som bjöd på stort ettårskalas. Alla gästerna - närmare 150 personer - var bjudna till Ljungheda Bed & Breakfast.i Höllviken
 


De serverades supergod mat, varav flera av rätterna var nya för mig. En del så starka att jag riktigt blossade om kinderna - men ack så gott det var - jag måste kolla var jag kan köpa sådant! :p
 
Det fanns en del små barn på kalaset och för dem fanns det en stor skål med majskrokar
(sådana har jag heller aldrig smakat... ;) )
 
 
Man kunde sitta inne om man ville, men vi njöt av solen utomhus och den fina trädgården!
Kalaset var i form av "öppet hus" så alla fick komma när de vill, efter ca två timmar hade de flesta kommit, vi var som synes på bilden bland de första
 
Födelsedagsbarnet var hela tiden i centrum, som det ska vara :)
 


Ett dignande presentbord! Alla presenterna har dock inte kommit när jag tog bilden,
bland annat fick han fyra bilar...
 
 
Utav mig & Leif fick han klossar och 10 små böcker om djur, ifall han skulle vilja bli bonde ;)
 
          
 
Födelsedagsbarnet, och alla andra barn också för den delen, lekte med de nya leksakerna
 
         
 
Mysigt att få träffa släkt och vänner till familjen och njuta av trädgårdshäng, men eftersom vi hade en bit hem så gav vi oss iväg innan kalaset hade slagit igen. Världens finaste M vinkade hejdå :)
 
 Hoppas vi ses snart igen!
~Titti
1års-kalas, Barnkalas, Höllviken, Ljunghed Bed & Breakfast, födelsedagspresenter,

Kommentera

Publiceras ej