~Titti~ Bröllopsdag i Turkiet

0kommentarer

Vi firade vår 2:a bröllopsdag när vi var i Turkiet.
 
Härligt att vakna till värme och badväder i oktober!
 
Visserligen inte till vår ära men det var trevligt att de dukade lite extra fint i stora restaurangen
(till vems ära/vilken orsak förstod vi dock aldrig)
 
 
Vi spenderade större delen av dagen på beachen, som faktiskt också pyntades med vitt och rött, för ett stundande bröllop i solnedgången - så det var kärlek i luften på många håll!
 
                     
 
Senare på eftermiddagen hade Leif bokat tid till mig på hotellets spa.
 
          
 
 
Jag hade ju fortfarande ont från ryggskottet så jag vågade mig inte på någon massage eller liknande, men en French Pedicure passade bra till sandalerna :)
 
 
På kvällen blev det Turkisk afton - det visar jag i nästa inlägg!
 
~Titti
Turkiet, antalyakusten, french pedicure, spa, turkiskt spa,

Kommentera

Publiceras ej