~Titti~ Back on track!!

0kommentarer

Efter att ha läkt ut mina ryggskott och genomlidit en ordentlig influensa (liksom många andra), så är jag på banan igen! Och min träningsmotivation är enorm!! :)

På grund av ryggskotten har jag inte kunnat träna ordentligt sedan oktober - känns hur konstigt som helst att ens säga? :o  Men jag har en plan! Har skissat på ett träningsupplägg som jag tror kommer funka, om än kanske lite väl ambitiöst... Återstår att se - jag är laddad!!

Åkte direkt till gymmet efter jobbet idag. Hade bestämt mig för att jogga 5 km på löpbandet...


(bilden hittade jag på google)

...men jag hade inte räknat med hur lång tid det skulle ta - oj vad jag har tappat :(

Men nu gäller det att använda detta otroligt dåliga resultat som pepp - det kan ju bara bli bättre!
~Titti

Kommentera

Publiceras ej