~Titti~ Ett foto i timmen lördag 30 juni 2012

6kommentarer

Som sagt, idag hänger jag på med EFIT - Ett Foto I Timmen
 
Såhär har min lördag 30 juni 2012 sett ut, nedslag en gång i timmen!
 
Inledde dagen med sovmorgon :)
 
Så det blev sen frukost idag, men kl. 09 njöt vi av sommarmorgonen och åt frukost på altanen
 
 
Klockan är 10 och Zorro som har busat och sprungit runt i trädgården hela morgonen har nu tagit en paus och njuter av solen
 
 
När klockan var 11 hade Leif hunnit med att klippa större delen av gräsmattan (men så började han igår också), jag hade fixat hemagjorda isglassar med hallon som svalkade gott!
 
    
 
Jag gav halva min glass till Zorro som tycte det var, ja intressant kanske?
 
 
Klockan 12 var jag inne i stan för att fixa fina sommarnaglar...
 
 
...och visst blev de fina - en timme senare?
 
 
Kl 14 provar att ge Z fryst vattenmelon för första gången, ville kolla om han gillade det, kan vara bra att ha i frysen och använda varma dagar. Och ja han gillade det okej iaf :p
 
 
Klockan tre fikade vi på mina nyinköpta skorpor från Knäck & Bräck - såå goda!!
 
 
 
 
Under tiden som jag lagade middag lyssnade jag till gamla sommarpratare, bland annat från 1993 med Astrid Lindgren. Det var visserligen ett annat upplägg på programmet då men det var häftigt att lyssna till Astrid!
 
 
Nu ikväll har jag fått mail från en av vännerna i USA som nu har fått en liten guldklimp
- här är han bara några minuter gammal :)
 
 
Life goes on :)
 
~Titti

6 kommentarer

Ullis

30 Jun 2012 22:38

Fina naglar. :)

visalisa

30 Jun 2012 22:45

Vad fint ni bor! Och vilken fin doberman! Vi fryser in småportioner laktosfri yoghurt till vår vovve till de där riktigt stekheta dagarna. Sen får han det som glass och kyler ner hela sig.

Svar: Smart :)
~Titti & Leif -

Helen

30 Jun 2012 22:51

Hej, tittar på din dag, söt vovve du har :) och jättefina blev dina naglar.. kanske nått o fundera på om man ska göra.. Ha det gott!

Ulrika

30 Jun 2012 22:56

Ååå vilken fin vovve! :-)

Härliga bilder!

visalisa

30 Jun 2012 23:10

Varken hundar eller katter mår bra i magen av laktos i vuxen ålder. Och hundfisar vill man ju undvika ;)

Kattis

01 Jul 2012 08:34

Vacker hund och tjusiga naglar! Själv har jag varken eller.

Kommentera

Publiceras ej