~Titti~ Almedalen 2012: Söndag 1 juli

2kommentarer

Det är lite svårt att hinna blogga om allt som händer under dagarna, så det får bli som så att det blir kortare upplägg på dagen och såhär lite i efterhand kommer det lite fler bilder. Okej? :)
 
I söndags tog vi färjan över till ön, vi satt ute på däck en stund det var så vackert
att bara sitta och titta plus att det var så härligt väder!
 
 
Väl på plats åkte Leif iväg och förberedde en del inför de kommande dagarna och sedan åkte vi in till stan för att äta middag, då såg jag i en trädgård hur de matar Gotlands landskapsdjur
Igelkotten  i trädgården (två sprang iväg när jag tog bilden)
 
         
 
Jag gillar "suggorna" på Gotland (i Gävle är det julabocken!) ;)
 
 
Det var söndag det, fler bilder kommer när jag hinner lägga upp dem!
 
Nu ska jag, som faktiskt har semester, skippa seminarier för en dag och istället åka till beachen,
ska möta upp Leif senare ikväll :)
 
~Titti

2 kommentarer

Inkan o Ligan

05 Jul 2012 10:28

Ha en skön semester. Kram

Svar: Tack! :)Kram Titti
~Titti & Leif -

Inkan o Ligan

05 Jul 2012 10:28

Ha en skön semester. Kram

Kommentera

Publiceras ej