~Titti~ Bollar i många olika smaker!

1kommentarer

Måste läska er med några sista bilder från Gottisaffären i fredags!
Massa goda havrebollar:
 
 
Kokosboll
 
 
Chokladboll (för det kallar JAG den)
 
 
Jordgubbsboll
 
 
Pistageboll
 
 
88:an-boll (min favorit!)
 
 
Arrakboll.
 
 
I fredags gav jag dessa bollar till några arbetskamrater. Och när jag kom hem fick Leif också, men han fick tre: 
 
 
Men så räckte de hela helgen också! :p
 
~Titti
 
Ps. Sedan vet jag en preson som det skulle ha passat perfekt att ge Jordgubbsbollen, då hon faktiskt har blivit utnämnd till Miss Jordgubbe! ;)
88:an, Arrak, Bimbo-Blondie, Havreboll, Miss Jordgubbe, chokladbollar, gräddkola, gåva, jordgubbe, kakao, kokos, mandel, mörk choklad, pistage, present, smör, vanilj, vit choklad,

1 kommentarer

Malin

04 Dec 2012 15:21

Mums! Vil ha!!

Kommentera

Publiceras ej