~Titti~ Morgonpromenad vid kusten

0kommentarer

Min vana trogen så vaknade jag tidigt på lördagsmorgonen i Bokenäs,
ungefär samma tid som när jag ska upp till jobbet
(det konstiga är att jag vaknar aldrig av mig sjäv vid den tiden när jag ska upp till jobbet..
Hur kommer det sig?? :question: )

Så halv sex steg jag upp och bestämde mig för att ta en långpromenad i omgivningarna!

När jag steg ut från stugan och möttes av denna underbara vy
kändes det som det bästa beslutet!



Solen sken från klarblå himmel och det var verkligen en fantastisk morgon!



Om några veckor är det nog grönare...





Det fanns flera olika aktiviteter som man kunde göra (om man inte satt i möte vill säga),
som t.ex. spela minigolf, tennis, paddla konto med mera...



...eller gå på de olika vandringslederna/promenadstigarna.

         



Jag tog naturstigen!



Och gick sedan en sväng till Fiskartorpet :)





Inser nu att det blir för många bilder i ett och samma inlägg, så jag lägger upp det i två... Återkommer! :)

~Titti

Kommentera

Publiceras ej