- Leif - Favoritsviten på Ishotellet

1kommentarer

Titti har ju redan visat vilken svit hon gillade mest - se den här !

Nu ska jag visa min favorit



Midvinternattsviten var helt fantastisk, den innehöll allt!!
Konst, realism och det var så vackert, vad tycker du?



I sviten var det byggt som en timmerstuga - allt av is såklart!



Och det kändes verkligen som att vi gick in i en liten stuga på fjällen :)



Det syns inte riktigt på bilden men på sidan av eldstaden ligger en trave vedträn (av is), färdiga att slänga på elden. Det är så häftigt hur genomtänkt och detaljrikt allt är!



Alla ljuseffekter gjorde ju såklart också sitt till!



Utanför timmerstugan låg björnen i sitt ide, men den verkade lite irriterad...



Avslutar som Titti gjorde: inte svårt att förstå att detta var min favorit va?
/Leif

1 kommentarer

Inkan o Ligan

09 Mar 2011 19:51

wow

igen

får kanske ta på mig yllekalsonger och bege mig dit nästa år.

Urläckert

Kommentera

Publiceras ej