~Titti~ Reunion 2011 - del 1 (av 3)

2kommentarer

Kristihimmelsfärdshelgen var det så dags igen - Reunion, 6:e året i rad! Jag, Alex och Jennie träffades denna gången i Malmö (förra året hade vi vår reunion i London). Det är alltid lika roligt att ses, detta året är dock lite speciellt eftersom vi träffades för två veckor sedan i Piteå på Jennies möhippa och vi träffas igen om fem veckor på det stundande bröllopet :)

(som vanligt: vill du se de små bilderna större? Klicka på dem!)


Det första vi gjorde var att ta en fika - italiensk glass, mys i solen och kvick "catch up"


Italiensk glass - mums!     Mys i solen     Min glass!

Sen gick vi och lämnade väskorna, och då blev jag så full i skratt för i ena rummet klättrade det fullt av små mini-leguaner... Ja ni vet ju vad jag tycker om ödlor! ;) (men jag måste erkänna att det var en cool detalj och passade riktigt bra i rummet!)

Mini-leguaner som inredningsdetalj                    Leguan

Sedan hade vi möjligheten att få gå på 1-årskalas - det var inte igår :D

1-års kalas!!

Lillkillen fick massa olika paket och presenter och massa gos, kel och lek!

Hink & spade                    Klasskoj!

Med på kalaset var även en jättesöt rottisvalp, han tyckte att ballongerna var otäcka och skällde en del på dem... hihi sötis!

rottisvalp               rottisvalp & scary ballong!

Snacka om jag längtade extra mycket efter vår lille valp när man såg den här lille sötnosen! Full rusch massa lek, bita i allt, hälsa på alla - runt, runt, runt - och så pang! Trött - somnar mitt på golvet, mitt i allt stoj och märker ingenting! Hihi man kan ju inte annat än att le? ;)

Trött valp!

Nej nu hinner jag inte lägga upp fler bilder, nu ska jag ut och springa intervaller! :P

(men fler bilder från min härliga helg kommer imorgon!)

~Titti

2 kommentarer

Anne-Lie Lindgren

05 Jun 2011 21:55

Du tycks verkligen trivas du! Vet inte vem som var sötast - ettåringen eller valpen;-))

Carro

07 Jun 2011 16:38

Jag som är helt opartisk i frågan måste ju klart skriva ettåringen ;) Kul och se dig Titti!

Kommentera

Publiceras ej