~Titti~ Efterlängtad övernattning

1kommentarer

Den här lille krabaten har varit ett hett samtalsämne för mina syskonbarn en tid nu.
Innan vi hämtat hem honom ville de veta vad han skulle heta. Jag berättade att vi inte bestämt det än men att hans ras heter Dobermann, varpå den ena utbrister:
- Jaa! jättebra namn - Doggeman!!



Hon tycker fortfarande att Doggeman är ett bra namn men har även accepterat namnet Zorro
Och det var stor lycka när de nu skulle övernatta hos oss
och hon äntligen fick ha honom i sitt knä ;)



För Zorros del innebar dessa dagar ännu fler nya upplevelser och ljud.
Till tjejernas glädje tog vi fram studsmattan...



...och jag kan lova att Zorro tyckte det var en riktigt mysko grej!


- Hur kom du upp dit?!

Att få leka med Zorro vad något den här lilla tjejen verkligen hade sett fram emot!



De hade köpt med sig en leksak till honom, så nu har han fem leksaker!



Det är häftigt att se hur den lille valpen verkligen verkar lyssna på sin nya lekkamrat



Det har varit mycket spring och lek under dessa dagar!




Barnen har nog inte varit många meter från valpen dessa dagar, och det hade Zorro ingenting att invända emot nu fick han ju till och med sitta i knät i soffan och titta på film! ;)



Jag vet inte om det var i längtan efter att åter få leka med Zorro eller om det var nya ljud eller vad det var men barnen vaknade tidigt så många timmars sömn har det inte blivit (lägg därtill att vi går ut med valpen ett par gånger per natt)... Men det finns ju fördelar också:

Som att hoppa studsmatta i gryningen med pyjamas på! ;)



Jag avslutar med den här bilden för jag tycker den är så vacker :)



Jag passade såklart på att tala om att de måste komma tillbaka snart
så att Zorro inte glömmer dem! ;)

~Titti

1 kommentarer

Elin

28 Jul 2011 18:24

Jag längtar efter Zorro. Kram

Kommentera

Publiceras ej