~Titti~ Fat & minnen

1kommentarer

Åh vad trist denna veckan började... Jag som skulle börja på nytt jobb och allt,
ligger istället hemma sjuk :(


Förra veckan slutade jag på gamla jobbet och jag fick ett vackert fat i keramik
med kommunvapnet på



Man kan inte köpa fatet, utan det får man bara efter "hårt arbete i kommunen" ;)
Jag är glad för att jag fick den, för i hemlighet hade jag hoppats på det

Nu har det fått en hedersplats i vårt hem.



Och även om jag alltid har minnen bevarade från min tid i kommunen kommer jag nu också bli påmind om dem när jag tittar på det vackra fatet :)


Nu ser jag fram emot nya erfarenheter och minnen på det "nya jobbet"! :)
~Titti

1 kommentarer

anne-lie

04 Jan 2011 18:26

Visst är det kul att få ett minne som alltid gör en påmind om en tid - jag har ett minne här hemma hos mig som gör mig så himla glad. Tänker extra mycket på dig när jag tittar på bilderna!

Kommentera

Publiceras ej