~Titti~ Titti´s bästa 2010

2kommentarer

Jag tänkte bjuda på "Highlights of 2010" - enligt mig.
(Leifs bästa kan du läsa om du klickar här!)

Och eftersom vi startade bloggen i april, så börjar även jag där med min "lista"


(Klicka på länkarna om du vill läsa blogginläggen)

APRIL
Då åkte vi på en fantastiskt härlig resa till Paris, där vi sedan förlovade oss. Första dagen som förlovade var helt magisk, en av de bästa dagarna i mitt liv ♥

Titti & Leif framför Eiffeltornet



MAJ

Åkte till London på Reunion med bästa tjejerna Jennie och Alexandra.
En av höjdpunkterna på resan var när jag i födelsedagspresent överraskade dem med biljetter till musikalen Dirty Dancing - den bästa musikalen jag har sett i hela mitt liv - lycka!!





JUNI
Ja då hade den härliga sommaren kommit (åh vad jag längtar efter den nu!)
och jag firade bl.a. studenter i småland.

Sjung om studentens lyckliga dar!

En av de bästa helgerna var midsommar - med resa till västkusten & dans i Korsberga! ;)

Solnedgång i Ramsvik

 

 

JULI

(Denna månad var svår att välja ut EN favorit, så jag fuskar lite och länkar till några stycken
- mao var Juli en rolig månad
:) )

Juli och semester innebar mycket bröllopsförberedelser, det var riktigt roligt att få pyssla och dona och ha tid att planera!

Adresslappar

Almedalsveckan var rolig och gav mig möjlighet att lapa massa sol medan Leif "politikade"...

Titti & Leif

Vi var iväg på en endagsutflykt med en båttur på Göta kanal

Titti på Göta kanal

och vi hade en underbar dag och kväll med goda vänner i Vristulven.




Men det här inlägget ska ju handla om det bästa - så jag får nog säga att favoriten var när vi var på Liseberg, delvis för att jag inte hade varit där på över 10 år (!) men framförallt för att vi var ett så härligt gäng som var med jag önskar och hoppas att det blir fler sådana dagar under 2011!!

Titti & Leif åker Balder

 

 

AUGUSTI

Stor tid ägnades åt diverse bröllopsbestyr ...



Men för augusti månad blir det faktiskt två favoriter som jag presenterar! Den första är när vi fiskade kräftor, för det påminner mig om när vi gjorde det med pappa och kusinerna när jag var liten. Och nu har jag och Leif det som tradition följt av en ordentlig kräftskiva förstås!
Har jag sagt att jag älskar kräftor också...? :P

En ettrig kräfta!

 

Den andra favoriten var när syster med familj kom och hälsade på över en helg, varav en av dagarna spenderades på Aspö Gård.
Familj ♥



Balnasövningar på Aspö Gård



SEPTEMBER
September månad präglades av bröllopsförberedeleser (kan ni tänka.?!)



... och val.

Leif Johansson

Favoriten är helt klart mina möhippor - åh vad glad jag är för dem :)





OKTOBER
Här behöver jag inte ens fundera - det absolut bästa under 2010 och alla år i mitt liv är BRÖLLOPET - när jag och Leif blev man och hustru - UNDERBART!!!

Herr & Fru Walterum



NOVEMBER
November i sig är ju ganska kall mörk och halvtrist, så Stad i ljus lyste verkligen upp,
liksom att mina kära föräldrar kom på besök.

Pepparkakshus


Favoriten denna månad bli dock min och Leifs "mini-smek-weekend" i dalarna

Hääärlig dag!!



DECEMBER
Ja att ta upp Julen som en favorit känns nästan lite för självklart?



Så jag väljer en annan sak som ligger mig varmt om hjärtat istället - GLÖGG - och inmundas den i trevlig sällskap så blir den extra god! ;)





Ja jag säger då det, 2010 blir svårt att slå.... ;)

Lyckligt Brudpar

Kärlek till Er Alla och en förhoppning om ett Gott 2011

~Titti

2 kommentarer

anne-lie

02 Jan 2011 22:35

Helt klart ett händelserikt år - men med all säkerhet bjuder 2011 oxå på härliga upplevelser!

Jennie

03 Jan 2011 20:19

Dirty Dancing var helt underbar!!! Däremot ser jag ett foto på kylskåpen som jag tycker jag känner igen, det får du gärna plocka ner nu!:)! PUss

Kommentera

Publiceras ej