~Titti~ Grafitti....

4kommentarer

God kväll!


Sent blogginlägg… Men så blir de händer roliga saker under dagen J

 Visar bilder från dagens besök imorgon – då får ni se en underbart söt liten bäbis!

 

Men nu tänkte jag berätta och visa bilder från mitt senaste experiment, som kanske inte blev så himla lyckat… För länge sedan köpte jag ett nagellack som skulle ge grafittimålade naglar, idag bestämde jag mig för att prova det…



Grafittinaglar...


Hmm ja.. Inte så snyggt kanske? Eller hade kanske funkat bättre om jag hade haft korta naglar?


Grafittinagellack

Leifs kommentar på om han tyckte det var snyggt:

- Eh… kanske liiite väl mycket tonåring?



Tonnårsnaglar??! ;)

Jag kan inte annat än att hålla med! Men jag orkar inte ta bort det när jag nu har målat på det, så jag får allt se ut såhär denna veckan! :P

~Titti

4 kommentarer

anne-lie

24 Jan 2011 06:33

Va! Sitter en hel vecka??? Jag är glad om mina naglack sitter under dagen;-))

Cia

25 Jan 2011 16:18

Dina systerbarn vill gärna ha ;-)

~Titti~

25 Jan 2011 22:08

Anne-Lie: jaa nagellack kan sitta länge - om man bara "lagar" lite varje kväll! ;)



Cia: Då ska jag försöka komma ihåg det tills nästa gång vi ses - jag är helt övertygad om att de kommer passa MYCKET bättre i det än jag :)



Kram till er båda!

~Titti~

25 Jan 2011 22:11

Anne-Lie: jaa nagellack kan sitta kvar länge - om man bara "lagar" lite varje kväll! ;)



Cia: ja då ska jag se till att komma ihåg att ta med det tills nästa gång vi ses! Jag är övertygad om att de kommer passa MYCKET bättre i det än jag :)



Kram till er båda!

Kommentera

Publiceras ej