~Titti~ Torsdag i Luleå

0kommentarer

Ja de närmaste dagarna kan ni få hänga med på delar av vår Norrlandsresa om ni vill :)


(om du vill se de små bilderna större är det bara att klicka på dem!)


Vi började med att byta ett snöigt och kallt Stockholm...

Stockholm by air

...mot lika snöigt men desto kallare Luleå!

Next stop: Kallax

Min vän Helena kom och mötte upp på Kallax och så fick Leif skjuts in till stan, där han skulle på konferens i dagarna två. Där passade jag på att ta kort på dessa coola isfigurer:
Grisar som även fungerade som rutschkanor :)

Pigs in Luleå

Eftersom det var mindre behagligt utomhus med -29 grader som nöp i kinderna spenderade jag och Helena större delen av dygnet hemma hos henne - långa mysiga samtal, det gäller att passa på för det är ju inte så ofta som vi ses!



Jag fick en annan vän på direkten - hon gillade att bli kliad ;)

     

Sen försökte jag mig på konststycket att fotografera hundarna...

         

Lättare sagt än gjort...

               

Men till slut lyckades jag! :P

    

~Titti

Kommentera

Publiceras ej