~Titti~ Nöjd Möhippebrud

1kommentarer

Åh vilken dag, kväll och natt jag hade igår! Och vilka fullkomligt uuunderbara vänner jag har
- jag är så lyckligt lottad!!

Möhippan började  på förmiddagen, då jag trodde att jag skulle möta chefen men istället överraskades av två av mina bästa vänner. Så dagen inleddes med diverse uppdrag på stan som även dokumenterades och jag  a n a r  att jag kommer få se dessa foton vid senare tillfälle....


                         Fika på Rådhuskafet
        Fikapaus mellan möhippeuppdragen  på Rådhuskafet för en något nervös blivande brud....



Det var roliga,  påhittiga och förbryllande uppdrag jag fick - men kul hade jag, heeela tiden!! :D



                         Buss-puss!
                                       Blivande maken fick en riktigt "buss-puss"!!


Senare på eftermiddagen mötte de andra vännerna upp. Roligt var även att flera av dem som inte kunde komma ändå hade ordnat med en hälsning, en liten present eller något annat kul. Jaa jag säger det igen: Jag är så glad över mina fina fina vänner. Kärlek och vänskap har jag
- vilken turtjej jag är! :D

Kramar till Er Alla!
Titti

1 kommentarer

Anne-Lie

18 Sep 2010 18:53

Men så härligt du ser ut att haft det!

Kommentera

Publiceras ej