~Titti~ 30 dagar kvar!!

0kommentarer

Jaha vad ska jag säga?

När det var 37 dagar kvar till bröllopet hade jag 147 punkter kvar på "Att-göra"-listan...

Igår när  det var 31 dagar kvar hade jag 141 punkter...

Men idag, när det är 30 dagar kvar har jag 148 (!) punkter kvar!! Det går ju åt fel håll?? :question:


Så nu sitter jag här på min lunchrast och försöker få till några avbockningar, det går sådär.. För en en del punkter är ju lättare sagt än gjort att bocka av? Jag menar det är ju inte helt enkelt att t.ex:

...  22. Gå in bröllopsskorna
          (fast det hade nog kunnat roa några i korridoren här på jobbet?!)

... 135. Börja öva att dansa brudvals - det kan jag inte göra utan Leif ?
           (fast återigen: det skulle nog roa en och annan på kontoret...)



Sen är det såklart massor av punkter som bara kan göras som tidigast en till två dagar innan bröllopet. Då kommer det att vara som mest att göra - kul ska det bli !! - energi i massor kommer jag behöva då! Undrar om det funkar att  k ä k a  duracellbatterier? :rolleyes:

Leif hjälper till med vad han kan, men vi var väl medvetna om att om vi ville gifta oss två veckor efter valet så skulle det inte finnas mycket tid för Leif att aktivit kunna "arbeta" med det. För min del gör det inget, vi har ju pratat ihop oss innan och jag är väldigt klar över hur jag OCH vi vill ha det. Jag njuter faktiskt hela tiden av att hålla på med det här. Det enda är att jag såklart hade velat ha mer tid för att pyssla, planera, kolla upp och fundera kring diverse beslut... Men jag kommer se till att boka in ledighet dagarna innan bröllopet - och det är DÅ jag ska bli värsta duracellkaninen, det kan jag lova! :D
~Titti

PS. Det har inte riktigt gått upp för mig att det är 30 - Tre:a Noll:a - TRETTIO dagar kvar??!!! :O

Kommentera

Publiceras ej