~Titti~ Händelserika dagar!!

1kommentarer

Ojojoj vad många roliga saker som hänt de senaste dagarna! Det första som hände på måndagen var att mitt inlägg om att jag klarat Tjejklassikern 2010 hamnade på förstasidan på  blogg.se - och OJ bloggläsarstatistiken sköt i höjden!! Till dags datum har jag fått 47 kommentarer på det inlägget - där ALLA talar om att jag har varit såå duktig och ska vara stolt över mig själv - fatta vilken egoboost :D TACK FÖR ALLA UNDERBARA KOMMENTARER!!!

Sen igår då: jag var hos frissan och fixade lite inför dagen B... Min duktiga frisör sitter och gör mig extra fin och lockar håret och helt plötsligt kommer mina underbara kollegor in (från alla håll kändes det som!)!! På med tiara och iväg - jag blev så överraskad, jag hade verkligen inte förväntat mig detta - det var så himla roligt!! :D

Här är tjejen som har fått vara med om inte bara en utan TVÅ möhippor - vilken turtjej är inte jag va?!

                        


Jaa ni förstår va? Jag har roligt så det förslår! Okej, men nu är det hardcore jobb som gäller - 90 punkter på Att-göra-listan - nu ska ni få se på siffror som dalar!! ;)

~Titti

PS. Jag har inga bilder från den här möhippan heller, men jag tror att jag får det av kollegorna endera dan... ;)

1 kommentarer

Emelie

29 Sep 2010 09:46

Vad roligt!! Förstår att punkterna på listan börja dala denna veckan, det är väl mycket man inte kan göra förns sista dagarna antar jag. LYCKA TILL PÅ LÖRDAG!! Ska tänka på dig kl två när jag typ ligger i soffan...haha.



Kram så länge!!

Kommentera

Publiceras ej