-Leif- Utsedd till C analysgrupp.

1kommentarer

I fredags beslutade Centerpartiets partistyrelse att tillsätta en analysgrupp som får till uppgift att analysera valresultatet och valrörelsen. Uppdraget kommer ledas av Annie Johansson riksdagsledamot från Jönköping i gruppen ingår ytterligare 11 personer varav jag är en.
Det känns hedrande att få förtroendet att ingå i gruppen, efter att jag  pratat igenom det med Titti tackade jag ja.
Gruppens har mandat att vända på alla stenar och också ett mandat att blicka framåt. 2010 är som sagt ett år när det mesta händer för mig och Titti: Titti har klarat tjejklassikern i år, valet är avklarat, bröllop till helgen och från och med nu och några månader framåt blir det fokus på hur Centerpartiet skall vinna valet 2014.
Just nu sitter jag på tåget mot Göteborg för att diskutera valutgången i regionvalet, en inte helt enkel situation när valjarna inte gav något tydligt regeringsalternativ makten. Ytterligare en utmaning att ta tag i :)

Ha en trevlig kväll
/ Leif 

1 kommentarer

Göran

29 Sep 2010 08:10

Gratulerar till detta hedersuppdrag!

Kommentera

Publiceras ej