~Titti~ Vi har ljus så vi klarar oss!

0kommentarer

Goddagens!

Åt ynkligt till frukost idag, så det blev tidig lunch: eller vad sägs om 10:45 - 11:45 som lunchrast? Händer ju inte var dag om man säger så...

Igår var jag på ljusparty och då köpte jag massa gott doftande ljus. Vilket i sig är helt galet för efter bröllopet har vi ljus för flera år framåt!! Som exempel så att ni förstår: Vi köpte bland annat in 20 stora blockljus som har en brinntid på 120 timmar vardera, det blir en del timmar.... (För att inte tala om alla mindre blockljus och de måååånga värmljusen som köptes in!!) Men men kan ju vara bra att ha till vintern om elpriserna stiger??! :P


Ja just det jag måste bara berätta: nu har jag äntligen gjort det - sett filmen Twilight!


Jag har ju lästa alla böckerna och jag gillade dem väldigt mycket (vilket jag inte trodde eftersom jag inte gillar SiFi, vampyrer, eller annat overkligt...). Det tog mig dock ända tills nu för att se filmen - som var klart sevärd :)







Sådär ja, nu är klockan halv tolv och min middagsrast är snart slut - back to work! Ja jag säger det: det händer ju inte var dag precis att den är slut så tidigt... Men nu är jag mätt iaf :)

~Titti

Kommentera

Publiceras ej