~Titti~ Ny bloggfunktion

0kommentarer

Goddagens!

Igår fick vi ett meddelande från blogg.se om en ny bloggfunktion.

"Hinner du kanske inte blogga de dagar du pluggar, reser eller är på jobbet? Problemet är löst! Nu kan du tidsinställa dina blogginlägg..."

Perfekt tycker jag! För det är ju så att jag har ju bara tid att blogga på morgonen och kvällen och så en och annan lunchrast. Men nu kan jag - om jag vill - skriva ett inlägg i förväg och sen är det bara att bestämma datum och klockslag, och så kommer inlägget ut på bestämd och önskad tid. :)

Så nu testar jag denna nya funktion. Det här inlägget skrev jag på måndag kväll, men jag vill att det ska publiceras på tisdag eftermiddag. Eftersom jag jobbar vid den tiden så kan DU veta före MIG om det funkar eller ej! Visst är tekniken fantastisk??! :P

Hoppas att du har en bra dag. Jag har en jobbdag och jobbkväll framför mig..
Men det kan passa bra det också: för om jag jobbar sent kvällen innan kan jag lägga in sovmorgon dagen efter -det är fördelen med flex och förskjuten arbetstid! ;)
~Titti

Kommentera

Publiceras ej