~Titti~ Med tankar mot våren...

2kommentarer

Oj vilken häftig dag vi hade igår i luftballongen. Jag ska ladda upp lite bilder och visa er i ett inlägg senare ikväll :)

Efter ballongfärden skyndade vi iväg på en kusinträff (Leifs kusiner), trevligt att träffa släktingar som jag inte träffat tidigare och för Leif som inte sett dem på ett bra tag. Fick mig att fundera lite... Kanske JAG borde fixa till en kusinträff med mina goa kusiner? Fast vi är ju lite mer utspridda i Sverige och världen... Ja ja vi får se :)

Nu ska jag dona med lite bilder, sen tänkte jag plantera lite vårlökar - längtar redan till våren!



Hörs senare?
~Titti

2 kommentarer

anne-lie

10 Oct 2010 13:28

Lite typiskt Titti låter det som - att genast kasta sig in i ett nytt projekt:)) Njut lite till innan ♥

~Titti~

11 Oct 2010 07:52

Ñäe jag är nog inte så bra på att stanna i stunden och bara njuta, det blir mest fokus på nästa grej... :)

Kommentera

Publiceras ej