~Titti~ Lusseglögg

3kommentarer

Sådärja! Jag ser att nya bloggfunktionen fungerar, mitt förra mail kom upp i förutbestämd tid, bra där :)

Vet ni vad jag längtar efter? Glögg! Åh vad jag längtar! Kan det inte bli första advent snart?!
För innan dess "får" jag inte dricka... :)

Jag kollade upp att 2010 årgångsglögg kommer dofta som "nygräddad lussebulle"



Bilden hittade jag här

Ja "saffran, konjak och en gnutta pomerans" låter väl gott? Jag gillade förra årets clementin, men den med havtorn gillade jag inte alls!

Så nu är det bara att vänta tills den kommer ut i butiken :)
~Titti

3 kommentarer

Bo

26 Oct 2010 23:31

Du är en riktig glöggis

Emelie

27 Oct 2010 08:48

Vi har redan tjuvstartat, Magnus är en riktig glöggfantast. JAG har ju såklart inte druckit så mycket, bara doppat läppen. Men den verkar god den där 2010, det är den som Magnus har druckit av. Man FÅR börja redan i oktober, det är lagligt! =) Passa på att köpa den, för årets glögg brukar ta slut snabbt. Häftig flaska med!



Kram på dig!

anne-lie

27 Oct 2010 18:37

Men hallå ge dig! Det är klart att du kan sippa på glöggen och tända ett ljus.... det har ivf jag gjort och kommer fortsätta göra det även i fortsättningen för livet är för kort för att inte njutas utav!

Kommentera

Publiceras ej