~Titti~ Lite trött nu...

0kommentarer

Den senaste tiden har ju mest tagits upp av bröllopsplanering, i synnerhet de sista dagarna då jag verkligen levde i en "Bröllopsbubbla", så jag var rädd att jag nu såhär efteråt skulle upplevda det hela som ett antiklimax. Liksom när man var liten och tomten hade kommit med alla julklapparna - något man sett fram emot i flera veckor och inte kunnat sova natten till julafton, påminner ju upplopet till bröllopet - men när man väl öppnat klapparna och fasten man var nöjd med dem så infann sig ändå en liten känsla av besvikelse.. Jag var rädd att det skulle vara likadant efter bröllopet att jag skulle känna lite som "Jaha, var det här allt?".
Förstår ni vad jag menar?

Men så blev det inte :) Jag känner mig helnöjd, planeringen gick i lås och allt blev fantastiskt underbart! Nu känns det istället som att det ska bli skönt att ta tag i andra saker som har skjutits på i och med bröllopet. Och för dem som undrar, så ja - jag hann med alla punkterna till slut, sånär som på två punkter:
1) Ät en god middag på tu man hand... och
2) Gå och lägg er i tid
- Vi gjorde inget av detta... ;)

Nu är man tillbaka till verkligheten. Det är kväll, Leif är iväg på möte och jag sitter i soffan. Efter att ha legat på topp i prestation under ganska lång tid, och jag nu börjar slappna av så är det inte utan att jag känner att energin börjar tryta...



Ligger kanske lite back i antalet sömntimmar? Kanske läge att försöka ta igen dem?

Go´natt mer er!
~Titti

Kommentera

Publiceras ej