~Titti~ Inte osynliga för mig inte!

1kommentarer

God lunch på Er!


Hur många gånger kan man se en film? Hur många gånger VILL man se en film? Svaret är såklart att det beror på vilken film det handlar om...

Dirty Dancing är en film jag kan se huuur många gånger som helst



- jag formligen älskar den!! :)


Igår kväll (efter en underbart härlig thaimassage!) gick jag och en väninna på bio. Jag visste bara i förväg vad filmen hette, dvs "De osynliga",men jag tänkte inte så mycket på det. När vi väl satt i biosalongen och inledningsmusiken börjar säger min väninna:
- Jag tror att jag kanske har sett den här...?
Varpå jag säger när första secenen spelas upp på duken:
- Jag HAR sett den!

Filmen De osynliga (originaltitel: De usynlige) är visserligen en bra film, jag kan varmt rekommendera den!


Men det är en allvarlig film och kanske inte direkt en film man väljer att se två gånger på bio
om ni förstår vad jag menar...

Jaja kanske en lärdom i livet, att kolla upp vad det är för film man satt sig för att titta på innan den börjar...? ;)

Ha en bra dag!
~Titti

1 kommentarer

Jennie

14 Oct 2010 16:14

Ja Dirty dancing och Bodyguard kan man se hur många gånger som helst! Extra roligt är det ju nu att se Dirty Dancing sen vi fick se den på musikal! Tack för det vännen!

Kommentera

Publiceras ej