~Titti~ Går på lätta små moln

3kommentarer

Tänk vilken magisk helg det har varit - jag känner mig helt uppfylld av kärlek och fantastiska känslor <3  Vad underbart det är att få dela en kärlekens dag med vänner och familj och människor som tycker om och värnar om en! Jag går på ett glädjerus som bara ger mer och mer!

Nu ska jag rensa upp här hemma under lång tid har det staplats och spridits ut bröllopsgrejor högt och lågt, det ska bli skönt att få lite uppstädat, luftigt och skönt - in med lite mer feng shui ;)

Jag hade fantastiska vänner som fotograferade hela morgonen, dagen, kvällen och natten i lördags. Jag har börjat gå igenom dem. Jag lovar att välja ut några stycken av dem och lägga upp och berätta om vad som hände det fatastiska datumet 2/10 2010

En avslutande bild bjuder jag på iaf & så önskar jag er en härlig vecka!


                    Brudparet Titti & Leif


Kram Titti

3 kommentarer

Emelie

04 Oct 2010 11:06

Vad fina ni är!!! Roligt att få se lite bilder. Vad blev det för efternamn? När tänker du avslöja det?

Kram på dig!

Marran

04 Oct 2010 20:24

Men tjejen vad snygg du är. Grym klänning och stilig karl. Kram på dig.

caroline

05 Oct 2010 10:41

Hej titti! stort grattis till bröllopet! ni var jätte fina kram caroline

Kommentera

Publiceras ej