~Titti~ Vad annat kunde jag göra?

2kommentarer

dsc00218 (MMS)

Idag har jag varit på konferens. När jag kom dit imorse var det fullt på parkeringen så det bildades lite "alternativa parkeringsplatser".. Jag med flera parkerade strax intill vägen på en gräsplätt vid en häck. När jag sen ett par timmar senare i godan ro satt och lyssnade till föreläsningen kom en man in på scen och lämnade en lapp till föreläsaren som berättade att det stod en bil lite obekvämt till så att en lastbil inte kunde ta sig förbi. - Kan ägaren till en... (talade om vad det var för bil och registreringsnr) vara vänlig och flytta sin bil? Sen fortsatte han skämtsamt och sa: - Känn ingen press! Det är ingen som ser något.. ;-) Ja vad gör man? Det gick ju inte att göra det obemärkt? Så det var bara att ställa sig upp och gå ut ur ett fullsatt konserthus.. Alla skrattade (dock hjärtligt!) Jag vinkade och gick ut :-) ~Titti

2 kommentarer

Emelie

01 Nov 2010 17:35

Haha, ja det är bara te att bju på sig själv i sådana lägen. (på ren småländska)

anne-lie

01 Nov 2010 18:24

Nästa EFIT är 13 november - det brukar rulla runt på olika datum, men jag kan påminna dig innan nästa gång om du vill vara med!

JA du vet verkligen hur du ska få uppmärksamhet du vännen;-))

Kommentera

Publiceras ej