~Titti~ Silvertejp någon?

1kommentarer

Hmm ja idag har jag inte haft turen på min sida direkt... Struldag rätt och slätt :(

(Strulet började egentligen redan innan jag begav mig till jobbet men jag ska inte orda om det...) Väl framme i staden där jag skulle jobba under dagen så börjar jag med att köra fast i snön på parkeringen! Ja ja eftersom jag börja lära mig utav mina misstag så hade jag snöshyffel i bilen och fick skotta mig loss... Till slut kom jag loss och efter mycket om och men tog jag mig därifrån och åkte till en annan parkering - där det var bättre plogat. När jag klev ur bilen kom jag på att jag behövde ringa en kollega. Men? Vart var mobilen..? :O

Ja just det ja! Jag hade den i knät på vägen till jobbet och sen... Ja det var bara att småspringa till första parkeringen (sprang för att hålla värmen det var ju nästan 13 minus ute!) - och jo, jag hittade den...
... i snön
... och jag hade kört över den med bilen...

Silvertejp någon?! ;)

Jaha på eftermiddagen sen fick jag köra X antal mil för att ta mig till den andra staden där jag nu har jobbat ikväll. Skulle göra en presentation och hade tänkt att skriva ut åhörarbilder. Inte svårt att räkna ut att skrivaren strulade va?

Nu har jag iaf slutat för dagen (läs kvällen) och ska bege mig hemåt...

Hörs imorgon?
~Titti

1 kommentarer

anne-lie

30 Nov 2010 06:57

Hoppas du kom hem i lugn och ro!

Kommentera

Publiceras ej