~Titti~ Stadsplanering i Borås

0kommentarer

God kväll!

Leif sitter på kommunfillmäktige och jag har grillafton på Borås Camping - visst är livet rättvist?! :P Skojar bara...

Som jag berättade i mitt förra inlägg så befinner jag mig i Borås. Jag och några kollegor möttes upp i Skövde och samåkte hit. Vi inledde dagen med gemensam lunch på Borås Arena

               Borås Arena

Efter lunchen började programmet och först ut fick vi en presentation av en dansk arkitekt

              
               "Människan i centrum av planläggningen".


Resten av eftermiddagen jobbade vi med två case i workshop - trevligt att lyssna på allas resonemang och intressanta synpunkter :)

               

Vi övernattar på Borås Camping. Ikväll har vi haft en mysig grillafton och suttit och pratat. Innan dess såg jag till att mina naglar var lysande rosa! ;)



               Titti fixar naglarna
               Nagellack som syns!

 

Ha det så bra - vi hörs imorgon!

~Titti

Kommentera

Publiceras ej