~Titti~ St. Remi = första steget mot altaret

3kommentarer

Går du i bröllopstankar? I så fall kan jag VARMT rekommendera dig att gå till St. Remi i Skövde - jag är grymt imponerad av deras service och deras utbud - de är fantastiska!!

               St. Remi i Skövde

Okej.. Jag bör kanske börja från början...

Dagen började med god frukost (som Leif fixade) tillsammans med mamma och pappa som är på besök. Sen åkte Leif till Stadshuset, pappa till golfbanan och jag och mammsen åkte in till stan för att göra ett besök hos frissan. Med nya kalufser strövade vi runt på stan, handlade lite på torget och åt en god lunch på Rådhuset. Skönt att lapa sol på uteserveringen och titta lite på folk som var på stan :)

               Fika på Rådhuset i Skövde


Mätta och goda hade vi då kommit till dagens stora uppgift... Det har faktiskt känns som en av de större sakerna jag har ställts inför i mitt liv :)  Ni som har följt oss här på bloggen vet att Leif och jag gifter oss i oktober. Att gifta sig innebär en hel del planerande och mycket att fundera på. Ett av de mest avgörande valen är valet av brudklänning, för det sätter prägel på bröllopet i stort - utseende på inbjudningskort, bröllopsfrisyr/uppsättning, brudbukett, bordsdekorationer med mera med mera med mera...

Trots att jag  e g e n t l i g e n  har tänkt mig detta som en av de roligaste stunderna i mitt liv så har jag också till viss del varit lite för nervös för att det skulle vara roligt... Fråga mig inte varför, men jag har varit väldigt rädd att jag aldrig skulle hitta MIN brudklänning... Så det var med skakiga ben jag och mamma gick in till St. Remi... Men inte hade jag behövt vara orolig heller! Jag blev såå väl omhändertagen och jag hade såå roligt! Och så har jag hittat MIN brudklänning och jag tycker att den är den finaste av finast :D

Nu längtar jag som en tok tills oktober!! 


               Lycklig blivande brud utanför St.Remi
            Lättad, lycklig och GLAD blivande brud - som har hittat sin brudklänning!!


Nu har jag tagit första steget mot altaret ;)


~Titti

3 kommentarer

Jennie

25 Jun 2010 07:15

Men så himla roligt för dig! Maria hittade sin i veckan också och hon var hur vacker som helst. Ska bli otroligt roligt att se hur vacker du blir! Puss

Anne-Lie

25 Jun 2010 08:03

Självklart finns det en klänning till dig! Å tänk att du hittade den vid första besöket? Är så glad för din skull!

~Titti~

25 Jun 2010 10:37

Ja det var en stor lättnad! Och när jag väl hittade den blev ALLT så himla roligt att ta tag i!! Även om det snurrar av idéer i huvudet just nu...

Kram på Er!

Kommentera

Publiceras ej